28.09.2009

JEG HAR VUNNET.... OG MARIMEKKO LYS.

I formiddag ringte de fra et transportfirma og sa de hadde en pakke til meg, de ønsket veibeskrivelse så de kunne finne ut hvor jeg bodde. Jeg sa at jeg hadde ikke bestillt noe, så jeg kunne ikke skjønne hva de skulle levere. Ringte mannen min på jobb for å sjekke om han hadde bestillt noe i mitt navn. Men nei, det hadde han ikke.

Da pakken blir levert er det en helt ny støvsuger....... Jeg skjønner enda mindre, vi har jo en ganske ny støvsuger, og skulle jeg hatt noen ny nå, skulle det vært sentralstøvsuger.


Jeg finner pakkseddelen og ringer de som har sendt pakken. Den første dama jeg treffer på aner ikke hva som kan ha skjedd, og setter meg videre til en annen kundebehandler.

Og vet dere hva, jeg har vunnet støvsugeren, jeg som aldri har hatt vinnerlykke. Har svart på en markedsundersøkelse for interiørmagasinet "Maison" , og blitt trukket ut som en av de heldige som fikk en gave.Den råflotte støvsugeren, og fantastisk sugestyrke. Minsten og Vesla var helt oppslukt av det blinkende blå lyset som varierte etter styrken på sugeevnen når jeg støvsugde. Var inn og sjekket prisen på den på nettet, 2.990,- kr, så det var god betaling for noen minutters avkryssing av skjema.
Har prøvd meg på å stryke servietter på stearinlys. Klippet ut serviettmotiv, og brukte kun et lag av servietten. Strøk på med bakepapir imellom. Men ble ikke helt fornøyd med resultatet.

Er det noen som har andre måter å gjøre det på, takknemlig for gode tips.

SOV GODT ALLE SAMMEN!!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny støvsuger :)
    Kjekt med slike overaskelser. Den såg råflott ut.

    Servietter på lys var ein god ide, men kanskje ikkje so enkelt å få til. Kan desverre ikkje komme med tips ang det, har ikkje prøvd slikt sjølv.

    God veke vidare til deg og dine.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med ny støvsuger og vinner lykke. Det er jo så gøy å vinne ;)

    Jeg synes lysene dine ble fine jeg ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer, morsom overraskelse på døren. Nå må vi nyte noen minutter i sola...pleier ikke vare så lenge.

    SvarSlett
  4. Oauuhhh den var du jammen helig med!
    GRATULERE!! SÅ gøy - ingenting er som å vinne noe og ikke vite det også bli overrasket!

    Så ut som du hadde hatt en kjempefin hyttetur også - flott hytte.

    Ha en fin uke
    Klem Lenemora

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Takk for koseleg kommentar på bloggen min, og takk for at du vil vere med på konkurransen min:)
    Veldig fin blogg du har! Sambuaren min kjem frå Uskedalen, så eg er ofte i Kvinnherad:) Veldig fin plass som me stordabuar veit alt for lite om, syns eg.
    Eg kjem tilbake til bloggen din!
    Ha ein fin dag:)
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  6. Hei hei.
    Kjekt at du likte bloggen min vil følge den. Du er selvsagt hjertelig velkommen til bloggen min når du måtte ønske.
    Gratulerer med nyvunnet støvsuger. Heldig du :-)
    Trude

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg lager kort for meg selv samt når det passer dersom familie & venner spør om jeg kan. Koselig hobby å bedrive på sene kvelder, hi-hi!

    Skal feire svigermor denne helgen, så vi tar oss ei langhelg på tur. Kan godt lage kort til bror din om du ønsker det - er tilbake mandag kveld... Bare send meg en epost til eli-c@online.no med bilde, ønsket tekst, litt info om bror din som navn, år, fødselsdato eller hva det måtte være.. kanskje om det er spesielle interesser kan jo kortet avspeile det litt ;)

    Gratulerer så mye med støvsuger'n, så kjekt å vinne noe da!!! :D

    SvarSlett
  8. Ja hvile er jeg ikke best på, vel før jeg "stuper". Men må ta meg i sammen nå ;) Te boksen hadde de i svart, hvit og shabby hvit. Men jeg vet at mange nettbutikker selger lignende. Det ligger jo mange nettbutikk linker på NIB siden ;)

    Ha en flott kveld ;)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥