05.10.2009

BURSDAGSPRESANG TIL EN GOD LITEN GUTT.

En god liten gutt fyller 2 år på torsdag, og har invitert oss i selskap. Har sydd en bukse til han, så jeg håper faller i smak både hos liten og stor.

Dongeristoff fra S&S, "dyrestoff" hadde jeg liggende.
Mønster fra Meedom, alltid like fornøyd med mønstrene derifra.
Buksa er i str 90, fasong 2.

Applikerte stjerner på knærne.
Applikert elefant i rompa.
Strikk i livet og nede.

Koselige dyr i stoffet jeg har applikert med.

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT UKE, SOLA SKINNER FAKTISK HER I DAG!

3 kommentarer:

  1. Så fin bukse! Tenker gutten blir fornøyd:) Jeg kjøpte julebladet i dag, det hadde kommet i matbutikkene her ihvertfall;) Hilsen silje.

    SvarSlett
  2. Å så flink du er! Kjempefin, og jeg likte så godt Hello Kittyen lengre nede på siden din også. Takk for hyggelig kommentar, og lykke til på torsdag, flott alder:-) Klem fra Marianne på vei til Gmoen...Zzzz:-)

    SvarSlett
  3. Artig bukse ;-)

    Hadde ikke sett det forrige innleget før nå, det er godt å ha noen gjenstander som kan minne oss om de kjære som ikke er her mer.
    Jeg har mange slike ting, det er jo litt vondt også, men mest godt synes jeg....

    Ha en god uke!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥