11.02.2011

LUE I 1-ÅRS PRESANG!

I morgen er vi så heldige at vi er invitert i 1-årsdag til en god, liten sjarmør. Planen var å sy bursdagsgave til han, men tiden har rett og slett ikke vært på min side denne uka. Så det blir litt kjøpt presang og så har jeg sydd en lue til jubilanten.

 Oransje elefanter, marsjerende på brun bunn, nyinnkjøpt hos S&S.

Nydelig stoff i herlige farger. Bildene er tatt med den nye mobilen min, slett ikke så verst resultat.

ØNSKER ALLE SOM KIKKER INNOM EN FANTASTISK HELG!

10 kommentarer:

  1. Hei :-)
    Fine hua...! Tenke han blir glad! (Eller foreldrene iallefall)

    Svært nysgjerrige: Ke slags telefon har du kjøp deg?? Eg kjøpte nettopp ny, kameraet e heilt elendig *Skuffa*

    Nyt helgå!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen til bursdagen min Ann Helen,
    - og riktig god helg til deg og dine:-D
    Jeg skal ha kreativt verksted imorgen (OG har barnevakt-juhuu!) , og da skal jeg spørre litt om hvordan den nye maskinen fungerer..!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  3. Jubilanten vert nok glad for den hua!:))) God helg til deg!:) Klem Janne♡♡

    SvarSlett
  4. En kjempesøt lue da :)
    Den blir han nok glad for.

    Hvilken mobil har du kjøpt?

    SvarSlett
  5. Flott lue og flott kjole :-)

    SvarSlett
  6. Hei :-)
    Vi gir bort Gavekort på 200,-

    Du er velkommen om du vil være med :-)
    Les mer på bloggen vår
    i Nettbutikken
    eller på Facebook :-)

    SvarSlett
  7. Flott lue med koselig mønster du har laget ;)
    Ja fargingen var utrolig vellykket. Kan godt skjønne at naboen lurer på om du har kjøpt nye håndklær når du hadde farget de. Jeg kommer i hvertfall til å farge mer.

    Ha en flott Valentins dag ;)

    SvarSlett
  8. Kjempefiiiin lue :)
    Flink du er!!!
    Hvilket mønster bruker du?

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar. Ja men å ta det med ro er jo ikke alltid så lett når man er en stor familie, men jeg gjør så godt jeg kan ;)

    Håper du har en fin dag. Her laver snøen ned ;)

    SvarSlett
  10. Masse flott du lage altså :o)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥