16.06.2013

MASTER BEDROOM!

Da er vi omsider i mål med oppussingen av soverommet vårt. Ting tar tid, men nå i uka var de siste detaljene på plass. Perfeksjonist jeg...., neida.......

 Wallstickers på døren, kjøpt hos Panduro.
 Billedlister fra IKEA, greit med få spikerhull.
Wallstickers fra Trendystickers.
 Stigen hadde jeg fra før. Den var hvit og sto i stuen. Fikk seg 2-3 strøk med svart maling, så passet den perfekt på soverommet.
 Pynten på stigen hadde jeg fra før.
 Lysekrona og sengeteppet er kjøpt hos Ellos.
Kommoden er kjøpt på IKEA for flere år siden. Den var i beisa furu. Men jeg har malt den 3 strøk med svart, glans 40.
Løperen er fra KID, i samme serien som liftgardinene. Det meste av "pynten" på kommoden er kjøpt på NILLE.
 Tapeten er fra BORGE og kjøpt hos FARGERIKE.
 Deilig sateng sengesett, kjøpt hos KID.
 Nattlampene og "nattbord" er fra IKEA
Sengegavlen har min kjære pappa og jeg laget. Han har snekret etter min idè og jeg har beisa.
 Hjorteknagg kjøpt på Åhlèns, speil fra IKEA og den flotte kurven har pappa'n min laget for mange år siden.
 Ukurante mål på vinduene, så jeg kjøpte 2 gardinghøyder på KID og sydde liftgardiner selv.
Dørmatta er kjøpt på EUROPRIS.
Skapdørene, som skimtes til venstre, er malt i samme farge som veggene, NEPAL.


Vi er kjempefornøyde med soverommet, tapeten fallt jeg for med en gang jeg så den. Og synes den blir finere for hver gang jeg ser på den.

GOD SØNDAG TIL SMÅ OG STORE!



3 kommentarer:

  1. Det var litt av ei forandring! Likte godt sengegavlen:) Kanskje vi får ta ein tur sørover i sommar og ta det i nærmare augesyn...
    God søndag!

    SvarSlett
  2. Stilig - du får det til du Ann Helen :)

    SvarSlett
  3. ikke helt min stil, men kult at dere tørr å gjøre det så dyrisk og bruke så mange elementer og farger fra naturen..
    Ønsker deg en fin fin dag-

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥