19.01.2009

Har "litt hjertedilla" for tiden, og her er noen interiør-bilder fra hjemmet vårt.











Sinkfat 1. bildet, kjøpt på KID.
Sinkhjerte 2. bildet, med telys inni, kjøpt i en blomsterbutikk.
3. bildet, egentlig julepynt, kjøpt til halv pris på FRYD.


I dag har jeg og de to minste barna mine vært i bursdagselskap til en nabojente som fyllte 5 år. Jeg hadde sydd ullfilt-tøfler til henne i rosa, og de fall i smak. Glemte selfølgelig å ta bilder av de...... :o(

Måtte hente nest eldstemann på skolen i dag, han hadde vondt i hodet, "dedd" nese, hoste og feber. Får håpe at vi andre holder oss friske.

Har kjøpt meg ny PC i dag, men har ikke rukket å pakke den opp enda, så jeg får bruke mannen min sin inntil videre.

God natt ønskes fra sør-vestlandet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥