23.03.2009

INNKJØP AV NYE STOFF.

Har lenge vært på let etter diverse barnestoff, og idag har jeg bestillt de fra en nettbutikk i Sverige.

Emil er den store favoritten til yngste sønnen min for tiden. Han sitter klistret foran tv hver søndag for å få med seg Emil på barne-tv. Så jeg tenkte jeg skulle sy noen klær til han, og applikere med Emil-stoff.









Pippi Langstrømpe var min favoritt på barne-tv når jeg var liten. Og jeg ser gjerne på Pippi nå òg jeg. Skal finne noe lurt å bruke dette stoffet til òg.









Spøkelset Laban synes jeg er så søt, så det var jeg simpelthen bare nødt til å kjøpe.









Alle bildene har jeg lånt fra nettsiden til barntyger.se. Da er det bare å vente i spenning på pakke fra Sverige. Og så finne tid til å sette seg ned med symaskina.

ØNSKER OM EN VÅRLIG UKE TIL DERE ALLE SAMMEN!!!

1 kommentar:

  1. Så herlige stoffer du har kjøpt!
    Tenker det blir moro å få dem i hus! :0)
    Har du en e-post adr, så vi kan avtale ang søm-boka? Kan jo ikke la være heller... :0)
    Min adr er : lille-t@live.no

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥