21.05.2009

LITT NYTT TIL VESLA!

Det ble en stille og rolig 17. mai feiring på minsten og meg. Han kastet opp natt til 17. og hadde feber. Så vi lå på hver vår sofa og så togene på tv. Er ikke frisk igjen ennå, så nå er jeg rimelig fornøyd med å være inne med sykt barn. Hadde feber i går kveld òg, men idag virker han i fin form, så jeg håper han er helt frisk i morgen.

Så jeg har fått litt tid med symaskina siste uka, minsten har stort sett lagt på en sofa og sovet eller sett på tv.

Har sydd denne tunikaen til vesla.

I turkis velour fra S&S og babuska stoff fra barntyger.se.

Mønster fann jeg i en bok som jeg har kjøpt på Capris.

Lomme framme på magen.




Og en babuska applikert på bakstykke.










En fleecejakke er det blitt `og.

Fleece kjøpt på KID (pledd), og stoff i hette og applikering kjøpt hos S&S.

En litt lang modell, som er grei å ha til kjole o.l.






To blomster applikert på bakstykket.

Jakka er uforet, kun foret i hetta.

Hadde tenkt å ha den til 17. mai, men ble ikke ferdig, og hadde heller ikke bruk for den, da her var strålende vær den dagen.





Nå håper vi på en frisk gutt i morgen, så vi kan kose oss ute denne langhelgen, i lag med hele familien.

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT LANGHELG!

5 kommentarer:

  1. Oi,oi kor flinke du er! Imponerande. Håpar det er slutt på sjukdom no, og at de alle er friske og raske i helga. God helg.

    SvarSlett
  2. Eg er så imponert! Du er kjempe flink:)
    Håpar dåke er friske igjen.
    klem

    SvarSlett
  3. Så masse fint du syr :) Tusen takk for koseleg kommentar i bloggen min :) Klem frå Linda

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentar i bloggen !

    Så flotte ting du har laget !!!!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥