16.07.2009

FERIE I SUNNFJORD.

Nå er vei vel framme i Sunnfjord der jeg kommer fra. Vi har hatt varierende vær, men fine temperaturer.

Tirsdag fyllte minsten 4 år og ble feiret for 3. gang, med besøk av familien herifra.

I går regnet det litt så da ble det en liten tur i fjæra på formiddagen og båttur med foreldrene mine sin båt på ettermiddagen.

På kvelden var minsten og pappan på sjøen og fisket, og det var stor stas da de fikk en liten torsk på kroken.

I dag har min mor og jeg hatt oss en tur til Førde og handlet litt. Salg her og der, så det ble litt nytt på alle i familien.

Her vi på vei til Askvoll med båten til foreldrene mine.
Her er minsten på 4-års dagen sin.
Vesla i kjole og basket-sko, fotballkamp for store og små.

På leting etter stein, i fjæra. Like nedenfor barndomshjemmet mitt.

ØNSKER SMÅ OG STORE EN KOSELIG HELG!!

2 kommentarer:

  1. Utrolig flink på symaskinen du! :D

    Sender en sommerhilsen fra Florø - kjekt å se blogginnlegg fra nærområdet, he-he!

    SvarSlett
  2. Hei du.
    Så koselig å høre fra deg :) Du er virkelig flink med håndarbeid ser jeg :)
    Og som du sier, det gir masse å kunne holde på med litt håndarbeid. Jeg vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten det. Så egentlig er man jo heldig, selv om man sliter med smerter.
    Ha det så godt du kan.
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥