12.10.2009

"FOTBALLBUKSE"

I morgen har ene tante-ungen min bursdag, han fyller 6 år og er blitt skolegutt. Han er begynt på fotball-trening, så da synes jeg det passet med en fotball-inspirert bukse i bursdagsgave.

Stoff fra S&S, stoff til applikering er gardiner som jeg hadde liggende.
Mønster fra Meedom. Str 8 år.

Barske fotball-gutter applikert på rompa.

Har vært i Ålesund i fra tor-søn, og besøkt eldstemann som studerer der. Så her er massse å henge fingrene i idag her hjemme.

FIN UKE TIL DERE ALLE SAMMEN!

5 kommentarer:

  1. Hei, de snurrene så kjempegode ut!
    Blir nok kanskje bedre når man snurrer og får litt tynnere deigleiever, slik du beskriver og jeg kan se på bildene, fikk helt vann i munnen, jeg!
    Jeg har også vært så heldig å ha fri fra torsdag til lørdag i forrige uke, veldig deilig med tid seg selv!
    Ha en fin uke du også!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  2. Heisann. Skal sei du er driftig med symaskinen. Kjempe flink! Det blei baking med oss i går. Du frista oss med bollane dine. Dei såg kjempe gode ut:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann. Det var en skikkelig tøff bursdags gave. Du syr og lager ting som bare det ;) Det er alltid spennende å titte inn her på bloggen din å se hva du lager ;)

    Ha en flott høstdag ;)

    SvarSlett
  4. Knallfin bursdagspresang, tenker bursdagsbarnet blei fornøyd. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Herlige kanelboller, fikk grådig lyst på noen av de der nå, hi-hi! :D Deilige, gode kosebukser du har sydd igjen. Supre til aktive sjarmtroll!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥