14.12.2009

LUE TIL MINSTEN OG PUTER I SLAGBENK!

Minsten synes at han burde få en lue han òg, jeg strikket jo bare til alle andre, og han fikk aldri noe......

Så jeg strikket denne til han i går kveld.
Sydde på et Mc Queen merke i dag, og minsten er kjempefornøyd med lua.

Har laget litt jul i slagbenken òg. Sydde nye puter av en duk jeg hadde liggende.
Kjøpte stoffet på S&S for noen år siden.

I kveld skal jeg på klubb med 6 flotte jenter, gleder meg, lenge siden sist vi hadde klubb nå. Og i morgen skal jeg og 3 til ut å spise middag og på julekonsert med Nordic Tenors etterpå. Det skal bli veldig koselig.

FORTSATT FIN UKE TIL DERE ALLE SAMMEN.

2 kommentarer:

  1. Lue på 1 kved ja,da snakker vi!!!
    Den ble kjempefin!Lynet er en sikker vinner her i huset og!
    Så fin slagbenken ble,skulle så ønske jeg hadde plass til det og!
    Ha en super konsertaften!
    Janne

    SvarSlett
  2. Fin lue! Og kjekt med nytt i slagbenken, spesielt når det er gjenbruk ;-) Ha ein fin kveld!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥