09.01.2010

ET NYTT ÅR MED NYE MULIGHETER!

Har hatt en noe lang blogg-ferie nå, men her kommer omsider et livstegn fra meg. Vi har hatt en avslappende juleferie. Foreldrene mine har vært her og feiret både jul og nyttår, og eldstemann har vært hjemme, så vi har kost oss masse. Et fantastisk vintervær, med minusgrader i nærmere 4 uker, har gjort mørke vinterdager noe lysere. Når gradestokken kryper ned mot -18 grader er det noe kaldere enn vi setter pris på.

Jula ble ryddet ut forrige helg, føltes litt tomt med det samme, men etterhvert synes jeg det var godt med litt mindre dill og dall.

Lyshusene er komt på plass i trappa, med en ny lykt til høyre.

Denne kjøpte jeg før jul.

To nye "blomster" i vinduet i trappa.

Greie blomster, som ikke trenger vanning.

Holder på med noen småprosjekt på håndarbeidsfronten, og ble ferdig med en lue i kveld. Hadde tenkt å ha den selv, men er ikke helt enig med meg selv om jeg skal beholde den.

Strikket i Cortina fra Gjestal.
 
Strikket en blomst som jeg applikerte på, og sydde på en knapp til pynt.

ØNSKER DERE ALLE EN FORTSATT FIN HELG!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Koselig blogg du har. Alltid artig å oppdage nye bloggere der ute...
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥