20.03.2010

OPPUSSING AV BAD!

Vi har holdt på med oppussing av bad i hovedetasjen siden begynnelsen av desember. Men nå nærmer vi oss heldigvis. Håper at vi kan ta i bruk det "nye" badet til påske. Om ikke skal vi være hjemme i påsken, så da får vi tro at vi kommer i mål.

Badet var det opprinnelige fra huset var nytt i 1971, så det trengtes virkelig å bli pusset opp. Det var toalett og bad hver for seg. Dette er nå slått sammen. Ikke så store rommet allikevel, men med gode løsninger tror jeg det skal fungere fint.
Her er badet og toalett etter at veggen er revet. Bildet nede til venstre er vask og skap som var på badet (lekkert) og bildet ved siden av er vasken på toalettet. Sjekk toalettet òg da, råsa og fint.....

2 små vindu er blitt til et større, Mosaikkflisene var nå ikke så verst da, men savner de ikke. Badet ble ribbet helt for å være sikker på at det ikke var noen vannskader.

Mørke grå fliser på gulvet, mosaikkfliser i dusjdelen. Og hvite plater på veggene.

Kommer mer bilder når det nærmer seg ferdigstilling.

ØNSKER DERE EN FLOTT LØRDAG!
post signature

3 kommentarer:

  1. Lekkert blir det!Gleder meg til du blogger det ferdige resultatet!
    Janne

    SvarSlett
  2. Dette ser veldig bra ut! Du har bare fliser i dusjen ser jeg- det samme har jeg tenkt på vårt bad. Det er så mange fine veggplater nå og det går sikkert mye fortere!
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet-
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Så fint det kommer til å bli!
    Gleder meg til det ferdige resultat=)
    Vi skal rive vegg mellom bad og do selv, så dette er jo kjempe å følge med på!=)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥