29.08.2010

NY BLOGG, for La ville de Mille!!!

Min gode bloggvenn Hege, med bloggen La ville de Mille, har vært så uheldig å få slettet bloggen sin, og jeg vil derfor informere mine lesere om den nye bloggen hennes, http://lavilledemille.com/.
Hege har alltid noen gode ord i kommentarene sine, og bloggen hennes er kjempefin, og vel verdt å lese. Håper mange finner fram til det nye domenet hennes.
Her er vesla og minsten i sol, overskya og regnværs-sommer.

EN FLOTT SØNDAG ØNSKES SMÅ OG STORE!

post signature

4 kommentarer:

  1. Isj så kjedelig å få slettet bloggen sin! Fint av deg å anbefale den nye her. Skal ta meg en tur innom!

    Klem,I

    SvarSlett
  2. TUSEN TAKK Ann Helen- du er en knupp:-)
    Jobber med å få den nye bloggen opp og kjøre - selv om jeg myye heller ville sittet ved symaskinen..!
    Ha en fin kveld,
    så snakkes vi:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  3. Herlighet så kjedelig å miste bloggen sin. Hvordan går det an? Jeg har vært inne på bloggen hennes før og skal gjerne gå inn på den nye.
    Utrolig mange nydelige kjoler du har sydd. Selger du dem eller. Fant ikke noe om det her.

    Ha en strålende uke.

    Hei og hopp fra meg

    SvarSlett
  4. Du har jammen sydd mange flotte kjolar i det siste. Håpar du får solgt mykje, kjekt å ha stand på messer. Lykke til.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥