13.09.2010

"UGGS" TIL VESLA!

Salget av klærne mine i går på Kystkulturdagen gikk over all forventning. Jeg må ærlig innrømme, tross masse positive tilbakemeldinger både her på bloggen og ellers, så trodde jeg ikke at jeg kom til å selge noe. Men det var ikke så mange plaggene som ble med hjem igjen. Så dette ga mersmak.

SÅ TUSEN TAKK ALLE SAMMEN FOR GODE ORD OM KLÆRNE JEG HAR LAGET!
 
Om det er interesse for det, kan jeg legge ut det jeg har igjen for salg her på bloggen. Bare gi en tilbakemelding i kommentarfeltet under dette innlegget.

Men nå over til noe helt annet.
En god veninne og nabo, var i Polen for litt siden, og kjøpte med seg hjem "UGGS" (ikke ekte), til vesla vår.
Skoene var kjempefine, og jeg skulle ønske de fantes i str til voksne òg. Vesla vår har pitte liten fot, og til tross for at hun har fyllt 3 år, kan hun ikke ha større enn str 22 i vintersko. Og da er det god plass til en tykk ullsokk.

Og igjen TUSEN TAKK for alle gode kommentarer, det er så koselig å få fra dere alle sammen.

ØNSKE ALLE EN FLOTT KOMMENDE UKE!

5 kommentarer:

  1. Kjekt at det gjekk bra med salget! Du må selvfølgeleg legge ut restane på bloggen.

    SvarSlett
  2. Ååååå så kjekt alltid like spennende slike dager .Har vært på julemesser for noen år siden og det er slik da.Tøffe sko
    Ha en fin mandag
    klem

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du fikk solgt - og at det ga mersmak!:-)
    Nydelige UGGS:-)
    Ha en fin mandag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Så artig at du fikk solgt så masse da!! Kan godt skjønne at du var spent før salgsdagen! Klart du må legge resten ut her- mange som er interessert i dine fine plagg♥♥
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  5. Flotte sko!! Så fine til skjørt og kjole.

    Ja tenkte meg du solgte masse, du er flink!!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥