11.10.2010

TREKKING AV VINNER!!!

Det har vært smått med innlegg i det siste. Men jeg har ikke vært frisk på over en uke nå. Syntes jeg var begynt å komme meg, og vi reiste hjem til Sunnfjord hele familien i går. Men jeg sov stort sett på hele bilturen (7-8 t), og i dag har jeg sovet vekk hele søndagen. Er slapp i kroppen og lurer på om jeg har pådratt meg en halsbetennelse. Minsten er syk òg, feber, slapp og veldig rolig til å være han.

Kjedelig å komme hjem syk, men lite å gjøre med det.
  
Er overveldet over at så mange ville være med på trekningen min. Og artig at så mange "nye" både bloggere og anonyme har lagt igjen kommentar. Det er så koselig å oppdage nye blogger og at flere anonyme har lagt igjen kommentar òg.

Siden formen ikke er noe å skryte av, har jeg brukt Random til å trekke de 3 heldige.

Vinner nr 1, er kommentar nr 1: Ellinor med bloggen Ellinor`s.

Vinner nr 2, er kommentar nr 24: Sissel med bloggen Smått og stort.

Vinner nr 3, er kommentar nr 36: Silje, uten blogg, med mailadr.: siljs_1@hotmail.com
 
Tusen takk til dere alle som har vært med på trekningen. Og til dere som ikke vant, så blir det flere trekninger i fremtiden.
 
Til dere 3 som har vunnet ta kontakt på mail, og kom med ønsker om hva dere vil jeg skal sy til dere. Blir nok ikke produsert før etter høstferien. Etter planen skal vi være her i Sunnfjord hele uken.
ØNSKER ALLE EN FLOTT UKE!
 
 

17 kommentarer:

  1. Gratulere til vinnarane! Og god betring til deg! Ha ein fin ferie i Sunnfjord. Mamma er frå Fjaler, og eg har tilbringt mang ein ferie der!!

    SvarSlett
  2. Uff, det er kjedelig å være sjuk. Masse god bedring ønskes fra meg:) Gratulerer til vinnerene, dere er heldig:)

    SvarSlett
  3. Uff, høres ikke bra ut. Rart med det, sånn syke har en tendens til å komme når man minst ønsker den :/ Håper formen kommer seg fort så dere får nyte høstferie i nydelig vær. God bedring og god ferie ønskes dere!

    NB - gratulerer til alle 3 vinnere! ;)

    Klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  4. Oi! Har jeg virkelig vunnet :) Tusen takk :) Nå gleder jeg meg til å finne det jeg ønsker meg :)

    God bedring :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinneren og
    håper du er snart på bedringens vei
    Ha en fin mandag
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de heldige vinnerne og riktig god bedring til dere :)
    Trude :)

    SvarSlett
  7. Hei hei:0)
    Nå blei eg veldig overaska at eg hadde vunnet, kjempe kjekt!!
    Du må ha masse go bedring, så snakkes vi:0)
    Helsing silje!!

    SvarSlett
  8. Hei! Så kjekt at du ville vere med på blogglotteriet mitt.:)
    God bedring til deg.:) Eg har nettopp kome meg til att etter same sjuka. Ikkje særleg kjekt!

    SvarSlett
  9. Grattis til de heldige vinnerne, og god bedring til deg og minsten. Ikke noe kjekt å være syk nei.

    Klemmer fra Ann<3

    SvarSlett
  10. Er det virkelig sant??? Skal si jeg har vinnerlykke :)) Gleder meg til å finne noe å ønske meg- håper du har litt sjørøverstoff igjen... Ønsker deg god bedring- kjedelig å være syk. Ta godt vare på deg selv og sov mye er mitt råd♥
    Klem

    SvarSlett
  11. Heisann du. Lenge siden jeg har vært innom hos deg nå. Leit å lese at du er syk. Håper at du snart føler deg bedre ;)

    God bedring og ha en fin kveld ;)

    SvarSlett
  12. Takk for hyggelig kommentar på den strikkete genseren min:) Garnet er det dalegarn som har, og kjøpes i 1kg bunter;) Det heter viking snorre og er virkelig tykt og varmt ullgarn. Jeg kjøpte mitt på garnbutikken på lagunen i Bergen, men forhandlere av dalegarn selger sikkert alle sammen.

    Kjedelig å lese at formen din ikke er på topp, har en venninne som har vært kronisk syk som forsøkte kinsiologi, hun er helt frisk i dag,.. bare et lite tips hvis du har lyst å gi det et forsøk... tips i beste mening:o)

    Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  13. gratulere til vinnerene :)

    Håper formen din snart er på vei oppover igjen :) Er ikkje noko artig å gå å hangle.. God betring!

    Godklem

    SvarSlett
  14. Håper formen er bedre Ann Helen - stikker innom for å ønske deg en fin helg!
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  15. Hei!
    Så mye fint du lager :)
    Og jeg kom for seint til give awayen din :( ;)

    God bedring :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  16. Hei igjen! Har du fått mail fra meg? Lurer på om jeg glemte å legge igjen navn og adresse....
    Ha en fin dag videre- håper du er frisk og rask igjen♥
    Hilsen Sissel
    smått og stort

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥