26.11.2010

TREDJE, OG SISTE PREMIE, KLAR FOR LEVERING!

Den tredje som vant når jeg hadde trekning i oktober, var Silje uten blogg. Hun bor i samme kommune som meg, så det var litt koselig. Silje ønsket seg en velour kjole i str 7 år.

 Velour og blonde S&S, Tilda-stoff fra Panduro og knapper fra Baronessa. Mønster Meedom.
 Detalj framme på kjolen.
Apllikering framme og bak, og de nye "merkene" mine.

Så håper jeg at Silje blir fornøyd, og at kjolen passer til jenta som skal ha den.

ØNSKER ALLE EN KOSELIG 1. HELG I ADVENT!

3 kommentarer:

  1. Nydelig kjole! Fantastisk premie!
    Og de nye merkene dine er utrolig flotte!

    Ønsker deg en riktig god adventshelg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fin kjole og vil troat jenta blir glad.
    Ønsker deg en fin helg

    Klem

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ den er kjempe fine,
    glede meg til å hente den:0)
    Du får ha ei fine adventshelg.

    Mvh silje.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥