28.12.2010

EGENPRODUSERTE JULEGAVER!

Det ble produsert noen julegaver til familie og gode venner før jul. Vet at noen av de leser bloggen min, så derfor blir de ikke blogget før nå.

 Denne kjolen/tunikaen er til ei lita frøken på 2 år som bor på Klepp i Rogaland. Hun er datter til en kusine av meg. Mammaen hennes er eiendomsmegler, og var til god hjelp da eldstemann skulle selge leiligheten sin i Ålesund. Fikk masse gode tips og råd hos henne. Så derfor har jeg sydde en kjole og en lue til vesla hennes, som takk for masse god hjelp.
 Rosa velour og blonde fra S&S, muffinsstoff fra ebay og knapper fra Baronessa.
 Denne lua fulgte med i pakken òg, stoff fra S&S.
 2 nabojenter fikk hver sin pose med navn på. Til DS el.l.

Dongeri fra S&S, uglestoff fra ebay.

Ellers nyter vi rolige romjulsdager. Eldstemann er hjemme, og for øyeblikket er han og mannen min ute med de 2 minste og går på ski. Her er komt masse sne, sola skinner og gradestokken viser 11 blå midt på dagen i dag.

ØNSKER SMÅ OG STORE FORTSATT FINE ROMJULSDAGER!

5 kommentarer:

  1. Kjekt å få heimelaga gaver. fine ting du har laga. I år rakk eg ikkje så mykje av det, men litt blei det... Trur eg gløymde å ta bilder...hmmm, dårleg bloggplanlegging. Fortsatt god jul til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Blir det ferie på symaskina i jula, eller?
    Eg er begynt på eit hekla teppe - til meg sjølv denne gongen. Ellers kjekt å gjere det ein har lyst til av andre småprosjekt:)
    Ha ei fin romjul!

    SvarSlett
  3. Du er så flink!

    Vi har hatt ei hærlig julefeiring. Huene du sydde vart eldste jenta kjempeglad for. No gler vi oss til våren kjem så dei får ta dei i bruk. Litt for kaldt endå.

    Klem F

    SvarSlett
  4. For en koselig gave =) Gøy å skape litt med symaskinen.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥