08.01.2011

3 ÅRS DAG I VALEN!

I dag er vesla invitert i bursdag til ei lita prinsesse i Valen som fyllte 3 år i går. De går på samme avdeling i barnehagen, og har det veldig koselig i lag desse to snuppene. Minsten er god kompis med storebroren til bursdagsjenta, så han skal òg få være med i bursdag.

  Bursdagsjenta skal få denne kjolen i presang.Stripete stoff, blonder og sommerfuglknapper fra S&S. Prikkete knapp fra Baronessa og retro stoff fra ebay.

Mønster fra boka "Barn igjen". Kjolen er i str 4 år. Har lagt litt ekstra til på lengden, da hun som skal få kjolen er en høy og slank frøken.

Jeg synes retrostoffet var så skjønt, og ble veldig fornøyd med kjolen. Synd jeg ikke har mer igjen av det stripete stoffet, ellers hadde vesla fått seg en lignende kjole.

Minsten mente at han måtte ha med seg pakke òg. Så da ble det  lue med elefanter på, til storebroren til bursdagsjenta. Stoff fra S&S, str 6-9 år.

GODE ØNSKER FOR EN KOSELIG LØRDAG TIL SMÅ OG STORE!

4 kommentarer:

  1. Det retrostoffet var no berre skjønt, ja!
    Har ikkje handla meir der på ei stund - har vel nok å ta av i grunn...
    Ha ei flott helg:-)

    SvarSlett
  2. Utrulig fin kjole! Du e so flinke:-)

    SvarSlett
  3. veldig skjønn:) å eg gleda meg til en dag når Eg skal kjøpe kle til mine små:) men...det er fortsatt nåkken åt til:)

    ha en fin lørdag:)

    SvarSlett
  4. Så nydelige klær... Du er jammen utrolig flink...

    Første gang innom her, men ikke siste.. her kjem eg innom oftere og legger meg til som følger..

    Ha en fin søndag.. Klem Birte

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥