11.01.2011

JULA ER UTE!

Jula ble ryddet ut 13. dags jul, men tok litt tid å få ryddet ting inn igjen. Men nå ser det ut som det meste er på plass, pluss litt nytt.

Da jeg var i Gdansk før jul, ble det med litt nye interiør ting hjem. Det var ikke så mange interiørbutikker, men jeg fant et par stykker, og jeg skulle gjerne hatt mye større koffert med meg. Fant bl.a. noen lykter som jeg likte så godt, og til en meget lav pris. Men å få  med seg en lykt, som kan knuses, og på nærmere 1 m, var ikke så helt enkelt........

 Denne gynge-elgen, kjøpte jeg faktisk i en souvenir buikk i gamlebyen i Gdansk.

Gyngehesten, er egentlig julepynt. Men synes ikke den er mer julete, enn at den kan stå fremme ellers i året òg.

 Noen dager før jul, var jeg over til Hasnøy og skulle kjøpe juletre, og da ble disse 2 lyktene med hjem under sjøen òg..........

 Hjorter fra House Doctor, fuglehus fra Nordhjem og pingviner kjøpt på TilBords.

Lysestaker fra IKEA, sinklykter kjøpt på en blomsterbutkk hjemme i Sunnfjord og trebamsen er kjøpt i Gdansk.

Og denne tre-hesten klarte jeg rett og slett ikke gå ifra, og den var heller ikke så dyr...., så den òg ble med hjem i kofferten fra Gdansk.

ØNSKER ALLE EN FLOTT ONSDAG!

2 kommentarer:

  1. Artig med de trehestene. De likte jeg godt :)
    Ha en fin dag
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så mye fint :) Er det verste med å være ute å reise at man ikke kan kjøpe med seg alt man har lyst på :)

    Også gynge elg a gitt ;)

    Klem Anette

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥