07.02.2011

NY MOBIL!

Jeg har ønsket meg ny mobil en stund, men siden jeg ikke fikk til jul, og det er et halvt år til jeg har bursdag, så kjøpte jeg meg like godt en ny selv........

Det er touch telefon som har stått høyt på ønskelista, men jammen ikke lett å velge, med et så stort utvalg. Men klarte å bestemme meg til slutt, og før helgen ble jeg eier av denne mobilen.

En HTC Desire
Har ikke rukket å sette meg inn i alt det nye, men foreløpig er jeg veldig fornøyd. 

ØNSKER ALLE EN FLOTT TIRSDAG!

11 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny mobil. Eg merker at det er snart på tide med ny òg, den eg har er begynt å tape seg. men som du seier, ikkje lett å velge. Ha ein fin tirsdag.

    SvarSlett
  2. Så kjekt med en ny fancy mobil da! Her i huset er det kun jeg som ikke har touch-mobil, ikke har jeg PC heller :O Greitt å investere i mobil selv når ingen andre gjør det, hi-hi. Lykke til, sikkert mye moro på den der!

    Flotte plagg som suser ut av det hobbyrommet ditt. Herlige plagg! Koselig at andre liker det man lager også. Stå på Anne Helen, du er kjempeflink :D

    Ha en super tirsdag videre!
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny mobil! HTC er eit bra valg det!:) Fin kveld til deg ♡ Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny telefon :-) Det er sannelig ikke lett å velge nei....

    Ha ei fortsatt fin uke - klem Siv

    SvarSlett
  5. Oj ja se det ja, Det var en snerten mobil. Sikkert masse spennende dingser inni den ;)

    Veldig smart å kjøpe den selv når du ikke fikk den i gave.

    Ha en flott kveld ;)

    SvarSlett
  6. Slitan med ny mobil.. Du blir garantert fornøyd..

    Klem ifra Birte

    SvarSlett
  7. Oj, ja gratulerer til fotballvinnerne ;) Byen ligger ikke så langt fra der jeg bor og det er en koselig avveksling fra hjembyen. Godt å skifte "stue" litt ;)

    Kos deg med den nye telefonen ;)
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ny telefon. Håper du blir mer fornøyd med den enn jeg er.
    Ha en fin dag
    Hege

    SvarSlett
  9. Gratulera så masse med ny telefon!

    Og så flotte luer du lage altså :o)
    Eg har og planer om luer, har til og med sikra meg mønster då eg var hos Rockefår ;o)

    SvarSlett
  10. Grattis med ny tlf. En sånn en ville jeg også hatt. Har bare en gammel Ericsson. Jaja, den får holde enn så lenge. Kos deg med det vidunderet ditt :)
    Trude :)

    SvarSlett
  11. Eg fekk jo ny mobil av kallen til jul - ein heilt ordinær Nokia C5. Han meinte det var på tide... Eg likte no godt den eg hadde med blinkande lys, og eg kunne både ringe og sende sms med den...
    Ha ein fin dag! Skal helse frå junior:)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥