24.02.2011

VIMPELREKKE!

Jeg ble så glad for at minsten satte sånn pris på buksa jeg sydde til han, at jeg sydde en vimpelrekke og hengte opp på rommet hans.

 Ikke så vanskelig å se hvem den store helten er......

 Vimpelrekka er sydd av litt gardinrester og resten er fra lageret mitt med retro sengesett.


Vimplene er sydd dobbelt, og jeg har kantet de med overlock-maskina.


Da er det vimpelrekke til vesla som står for tur, med prinsesser, lyder bestillingen.♥♥♥

GODE ØNSKER FOR EN FLOTT TORSDAG!

2 kommentarer:

  1. Wow, som du syr Ann Helen. Kjempeflott vimpelrekke til sønnen din og jeg skjønner at det blir ei like så flott prinsesse-vimpelrekke om litt. Koselig at barna setter pris på det man lager!

    Håper dere har det bra. Har komt ut av dåpmodus og setter fokus på andre ting nå, he-he! Ha en herlig torsdag!! :D

    Klem
    Eli Kristin

    SvarSlett
  2. Skal seie du er effektiv:)) Så mange flotte luer du har sydd! Og så flott vimpelrekke, flott måte å bli kvitt restar:)

    Klem frå Ann

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥