02.03.2011

UTFORDRING!

Jeg fikk en utfordring av min kjære svigerinne Sonja, med bloggen Det blaa huset, for en god stund tilbake, men TTT innimellom. Men nå kommer svarene på utfordringen.

4 jobber jeg har hatt: 
Praktikant i barnehave.
Sekretær på Førde sykehus.
Fylkessekretær i Norges Blindeforbund.
Kontorleder ved ARKI arkitekter i Førde.

4 plasser jeg har bodd: 
Balestrand i Sogn.
Stongfjorden i Sunnfjord.
Førde i Sunnfjord.
Kvinnherad i Sunnhordaland.  
 
4 tv-program/show jeg liker: 
Frustrerte fruer/Greys
Interiørprogrammer
Medium
Criminal Minds
 
4 plasser jeg har vært: 
Med Hurtigruten fra Bodø til Kirkenes.
Polen
København
Helsinki
 
4 plasser jeg ville ha vært nå:
USA
Italia
Spania
"Heime"  i Stongfjorden
  
4 web-sider jeg besøker hver dag: 
Blogger
Facebook
Finn
Hotmail
  
4 ting jeg fikk til jul: 
Engler kjøpt i Amerika
Green Gate ildfaste former 
Krumkakejern
Food prosessor
                                    
4 program jeg såg på tv da jeg var liten: 
Emil i Lønneberget
Pippi Langstrømpe
Vi på Saltkråkan
Silkesvarten

Denne utfordringen har vel vært i omløp en stund, så jeg utfordrer de som er innom og ikke har fått den før.

EN FLOTT ONSDAG ØNSKES DERE ALLE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥