16.06.2011

VESKER!

Har lenge tenkt at jeg skulle prøve meg på å sy vesker. Mønster ble innkjøpt hos Stoff og Stil i fjor en gang, men TTT her i heimen.

Dette er den først jeg sydde. En "prøveklut" for å se hvordan resultatet ble. Er veldig fornøyd, og vesken har allerede vært i bruk en stund. Stoff fra S&S.


 I dag har jeg sydd denne veska i et av yndlingsstoffene mine.

Unikko-stoff fra Marimekko. Stoff kjøpt på ebay.

To innvendige lommer til mobil og annet smårusk som pleier å havne i veska.

Så da kan jeg møte sommeren, som vi fremdeles venter på, med ny veske.


GODE ØNSKER FOR EN FLOTT TORSDAG TIL ALLE SOM KIKKER INNOM!



1 kommentar:

  1. Veldig fin modell :-) Så de har sånn mønster på Stoff og Stil altså? Hmmm interessant ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥