18.07.2011

VIMPLER TIL MIN KJÆRE SVIGERINNE!

Forrige helg var jeg så heldig at jeg var invitert på jentefest hos en av mine flotte svigerinner. De har nettopp blitt ferdig med naustet sitt, og har fått det så flott. Jeg synes at det er mye finere der enn hjemme hos meg selv.

Hadde lyst å ha med en liten gave som de kunne pynte opp på naustet med, og jeg sydde en vimpelrekke i farger som jeg håpet falt i smak.

Alle stoffene er fra S&S. Hentet pakke på posten dagen før jeg sydde denne, og der var det masse flotte stoffer fra S&S. Ekstra gøy å finne stoff når jeg hadde masse nytt å velge i. 


Jeg ble veldig fornøyd med den, og det tror jeg svigerinna mi ble òg.

Og tusen takk kjære du for en kjempekoselig kveld i lag med deg og de andre jentene. Heldige meg som har deg. <3 <3

EN STRÅLENDE UKE TIL ALLE SOM KIKKER INNOM!


5 kommentarer:

  1. Hei Ann Helen, flere enn meg som er søvnløse gitt! :P Flott gave til svigerinnen din - og likeså til barnehagen. Slike personlige gaver setter de nok veldig stor pris på. Flink og kreativ du! :D

    Ønsker deg ei fin uke... og deretter ei herlig uke i Sunnfjord! ;) Stor klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  2. Vimpelrekker er fin og enkel pynt:) Det eplestoffet var veldig stilig!
    Ha ein fin dag på Sunde :-)

    SvarSlett
  3. Koselig vertinnegave det der da :-)

    Ha ei flott uke - klem Siv

    SvarSlett
  4. Den vimpelrekka hadde virkelig nydelige farger :) Flink du er

    SvarSlett
  5. Heldige meg som har deg og<3<3 Klem

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥