04.09.2011

LITT MER JUL!!!!

Har jo allerede hatt et innlegg om advent siste ukene, så da er jeg ikke verre på det enn at jeg smeller til med et innlegg om JUL!

Jeg er så heldig at jeg har fått innbydelse i posten fra "JUL I ROSENDAL".

De inviterer meg til å stille ut og selge det jeg produserer. Føler meg så beæret at de synes det jeg lager er verdt å stilles ut på et så flott arrangement. Så jeg har bestemt meg for å takke ja til innbydelsen, og blir å finne  Rosendal" 2.-4. desember.
Sjekk den flotte innbydelsen. Den har fått hedersplass på kjøleskapet på kjøkkenet, så jeg kan kikke på den hver dag.

GOD SØNDAG!


5 kommentarer:

  1. God søndag!

    Først fine luer i fleng, og så JUL, nei nå må du gi deg ;-)

    Prøver å tviholde på sommeren her! Men må vist gi meg. For nå er det meldt regn, regn regn fremover.

    Nydelig innbydelse til jul i Rosendal! Skulle gjerne vert der da!

    Ha ein koselig søndag! Klem,

    SvarSlett
  2. Så kjekt då, masse lykke til med produksjonen fram til jul:-))) Fin søndagskveld til deg, klem <3

    SvarSlett
  3. Så flink du er!
    Masse flotte klær.
    Friske farger til glade barn!

    Lykke til i Rosendal.

    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem,klem.

    SvarSlett
  4. Så spennende! Du er jo så flink, at det er ikke rart de vil ha deg med :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Så kjekt, skikkelig motiverende! Da er det bare å fortsette med "kjøret" ved symaskinen fremover, thi-hi! :D Utrolig flotte plagg i gøye stoffer, lykke til med produksjonen Ann Helen! Flinke du :D

    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥