01.10.2011

NYDELIGE BILDER!

Tidligere i år laget Barbro 2 bilder til meg. Har tatt sin tid å få rammer på de. Men nå har jeg endelig fått hengt de opp.
Bildene er helt nydelige, og jeg er blitt veldig glad i de......

Bildene er malt og sydd..... En slags lag på lag teknikk.

Masse detaljer, og det har nok tatt sin tid med de forskjellige farvene, som er forskjellige stoff som er sydd på.

Jeg er veldig betatt av bildene, og det kan godt hende at jeg bestiller meg flere etterhvert.

Ta en tur innom bloggen til Barbro. En kunstnerisk dame, med flotte interiørdetaljer, morsomme og fengende blogginnlegg og en kjempekoselig jente, absolutt et besøk jeg anbefaler.

GOD LØRDAG!

2 kommentarer:

  1. Så fine! Artig måte å lage bilder på da - heldig du som fikk dem!
    Ha en fin lørdag du også!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du ville bli med på give-away'n min! ;) Tusen takk for veldig koselig kommentar hos meg, men til den sier jeg - takk det samme! :) ♥

    Flotte bilder du har fått, personlig sådanne. Har ikke hørt om den måten å lage dem på, kreativt!

    Nyt dagen!
    Stor klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥