13.10.2011

"NYTT" BILDE!

Da jeg var i Polen på jentetur for snart et år siden, kjøpte jeg et bilde av et meget spesiellt hus, som lå i gågata like nedenfor hotellet vi bodde på.


Huset er bygd i betong, og huser en nattklubb.

Første kvelden jeg så det, måtte jeg gni meg i øynene for jeg trodde jeg var så trøtt etter reisen, at jeg ikke så helt klart og skikkelig.

Så da jeg fant dette bildet i en restaurant/billedgalleri, måtte jeg bare kjøpe det. Bildet er malt på en keramisk flis. Rammen rundt det var mørk grønn. Og det har tatt sin tid å få malt den svart. Men før helgen fikk jeg gjort det, og hengt bildet opp i stua.

GOD TORSDAG!




4 kommentarer:

  1. Artig bilde i flotte farger....men veldig fint med svart ramme

    Fin torsdag til deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig!
    Ser for meg unger som kan lage sine egne eventyr når de ser på dette bildet..
    Spennende med bilder som en aldri blir ferdig med å se nye detaljer på..

    Fin høstdag ønskes deg med solklem fra Os:)
    Nå skal jeg på tur i skogen med hunden min:)

    SvarSlett
  3. Gøy bilde og fine farger.

    Fin helg til dere!!

    SvarSlett
  4. Digger bildet og får lyst å reise til polen bare for å oppleve det! :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥