11.10.2011

VINNERLYKKE!

Jeg har vært så heldig at jeg har vunnet.

Solveig med bloggen Kvardagsgleder, som bor i samme kommune som meg, har hatt give away, og heldige meg vant denne flotte ugla fra House Doctor.
Ugla er bare kjempefin. Og den pynter så fint opp på det nye skapet mitt.


På toppen av hodet kan en sette stearinlys, og i helgen har det brent lys der hver kveld.
Men jeg synes den er veldig fin uten lys òg.

Ta deg en tur innom bloggen til Solveig, alltid koselig å komme på besøk hos henne. Hun og familien hennes holder på å bygge hus, og det er spennende å følge med på byggingen.

 TUSEN TAKK kjære Solveig, jeg ble veldig glad for ugla.

GOD TIRSDAG!





2 kommentarer:

  1. Åhh, så fint innlegg om ugla. Ja, eg har falt heilt for den sjølv og!

    Ha ein fin tysdag i vakre Kvinnherad :-)

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  2. Så du ble den heldige vinneren! Gratulerer så masse. Jeg digger Uhu jeg og :D

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥