17.11.2011

TILDA!

Jeg synes at det meste av det som finnes i Tilda bøkene er helt nydelig. Kjøpte 3 materialsett fra Panduro for 1 år siden, men har ikke fått begynt på noen av de. Har nesten alle Tilda bøkene, og kikker i de rett som det er, og drømmer at jeg skal få satt meg ned å lage noen av de fantastisk flotte tingene.

I fjor høst kjøpte jeg meg en Tilda dukke og denne uka flyttet en Tilda engel inn til oss. Begge 2 henger på en stige i stua, og jeg synes de er så herlige...

Med røde roser i kinn og hjerte med en brodert rose på, mammelukker, nydelige blondedetaljer, håret fint oppsatt. Den er bare helskjønn.

Her henger begge Tildaene på stigen jeg kjøpte for en tid tilbake.

Nærbilde for å vise alle de flotte detaljene.

GOD HELG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥