25.01.2012

HVIT - SVART!

For noen år siden kjøpte jeg en ramme på et Perfect Home party. Jeg kjøpte den i hvitt, men har aldri blitt helt fortrolig med den. Passet liksom ikke inn noen steder. Men nå har jeg sprayet den svart og tapetesert litt på den, så nå passer den mye bedre inn her hos oss.

Ikke verdens beste bildekvalitet ser jeg, men det har ikke vært skikkelig dagslys i dag.
Denne rammen var altså hvit, et par runder med svart spraylakk og jeg var nesten fornøyd.

Så erstattet jeg "FAMILY" bokstavene med en remse tapet, og da var resultatet perfekt i mine øyner.
Må bare fremkalle noen bilder i svart/hvitt nå, så skal rammen få komme på veggen.

EN STRÅLENDE TORSDAG TIL DERE ALLE!

2 kommentarer:

  1. Så stilig det ble, kjempefin blogg du har forresten:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk skal du ha, koselig å oppdage nye bloggere. Og veldig trivelig at du er fra Kvinnherad.

    En koselig uke til deg.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥