20.03.2012

EN STREK I REGNINGEN!

Jeg holder på å pusse opp rommet til minsten. Og har drevet og revet på gammel tapet. Ikke mindre enn 3 lag med gammel tapet har jeg skrelt av den ene veggen. Men da jeg kom til siste hjørnet på veggen jeg holdt på meg, fikk jeg meg en aldri så liten overraskelse.

Dette gufne møtte jeg på når jeg fikk av siste restene med tapet. Masse muggsopp.....

Ikke noe koselig å tenke på at minsten har sovet der i over 1 år. Så nå blir oppussingen noe mer omfattende enn maling og tapetesering.....




4 kommentarer:

  1. Ikkje noko kjekt, men godt det vart oppdaga!:))) Verte sikkert kjempeflott når det er ferdig, lykke til med oppussinga!:))) Klem

    SvarSlett
  2. Huff, ikkje noko bra!! Best å få det ut med ein gong! Men blir litt meir arbeid enn dåke hadde tenkt, vil eg tru! Kunne forresten tenkt meg å sett nokre bilder fra hagestova dåkes :) Me har lyst å lage, og kjekt å få litt tips og ideer.

    SvarSlett
  3. Heisann! Du er litt av ei handywoman, Ann Helen! Imponert over alle de små og store prosjektene du finner tid til - og det utenom alt som trylles frem fra symaskinen! :D

    Det var dårlige nyheter det der, men det er nå bra dere oppdaget det FØR dere kom i gang med noe mer. Ikke noe kjekt å vite at det trolig har vært der lenge, men nå får dere ikke tatt et krafttak og fjernet muggen for godt. Huff!

    Lykke til med videre oppussing av barnerommet, håper dere ikke støter på flere uventede problemer. Ser frem til bilder av herligheten når det er ferdig ;)

    Ha en superduper dag videre,
    stor klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Dere FÅR FJERNET muggen skulle det stå! ( O_O )
      Gikk litt fort der, thi-hi.

      Slett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥