20.01.2013

LUER!

Jeg har stadig vekk bestilling på luer. Mine egne unger bruker ikke andre bomullsluer enn de jeg syr selv. Og ikke for å skryte på meg noe, men de sitter veldig godt på hodet til ungene, og holder fasongen vask etter vask. Jeg syr de doble, så de varmer godt på ørene òg.

Desse 8 luene sydde jeg til en familiedag her i bygda. Det var arrangert natursti og famileiquiz i båthavna etterpå. Det ble trekkt gevinster på bilettene på naturstien, og luene var noen av gevinstene.

Den minste fotballgutten i heimen bestillte lue med favorittlaget, og var veldig fornøyd med resultatet.

Justin Bieber har gått som er farsott rundt om i verden, og her hos oss er det intet unntak. 2 nabojenter er de meget fornøyde eierene av disse luene.

Og til slutt 2 luer som var bursdagsgave til noen små gode venner...

GOD SØNDAG TIL ALLE, HER SKAL SKØYTEISEN PRØVES!

1 kommentar:

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥