24.01.2013

MASTER BEDROOM!

Jeg holder på å pusse opp soverommet vårt. D.v.s. er ferdig med maling og tapetesering, men skulle vært en tur på IKEA for å kjøpt noen hyller m.m. Og så var planen å lage en sengegavl. Vi har kontinental madrass, og har ikke hatt sengegavl til nå, men det har jeg lyst å gjøre noe med.
Tapeten er fra Borge, og det er helt umulig å få fram hvor nydelig den er i fargene.
Lysekronen henger bare til pynt ennå, men den skal opp i taket, og erstatte takplafonden som er der i dag. Lysekrona er kjøpt hos Ellos.
 Har kun tapetesert en vegg, hadde blitt noe voldsomt visst ikke. De tre andre veggene er malt i fargen Nepal. Vi har en vegg med plassbygde garderobe skap, og de fikk seg 3 strøk med Nepal òg, håndtak fra IKEA.
Kommoden har fått seg 3 strøk med svart, den var trehvit fra før. Har nattbord i samme, men etter planen skal de erstattes med vegghyller, når jeg har fått meg en tur til IKEA, så de er fremdeles trehvite.

Når hyller, gardiner, lamper m.m. er på plass kommer det nye bilder......

GOD FREDAG TIL ALLE SOM KIKKER INNOM!

3 kommentarer:

  1. oj, ser knallkult ut... :) gleder meg til å se alt... :)

    kommer utover en dag i helga.... m puta...

    klems Diana.

    SvarSlett
  2. Ser ut til å bli veldig fint - venter i spenning på det ferdige resultatet :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. Tapeten var fantastisk lekker. Jeg bare elsker slike litt overdådige tapeter. ;) Koselig å pusse opp soverommet da. Mitt vaskerom har vært som ditt, betong gulv, betong vegger men nytt vindu har vi hatt en stund. Torstein jobbet der nede i helgen også, men det har vært med røropplegg og eletrisk. Men jeg gleder meg veldig til det blir ferdig. ;)

    Ha en flott uke. ;)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥