24.01.2009

Hei igjen :-)

Plutselig var det fredag og helg igjen. Minstejenta og jeg hadde oss en liten handlerunde på formiddagen i dag.


På Fryd hadde de fått inn en del nye ting, og jeg kjøpte denne skålen, som er kjempelik på Marimekko, men koster en brøkdel av den originale.






Og jammen hadde de fått inn noen "hjerter" òg. Et lite hjertefat ble med oss hjem.....






I kveld har jeg gjort ferdig bursdagspresang til moren min. Hun har bursdag i dag. Jeg har sydd nye gardiner på badet hennes, de som henger der sydde jeg for 12 år siden...... Så det er på høy tid å skifte. Kunne ikke tenkt meg de på mitt eget bad, men er rimelig sikker på at mora mi liker dem.



Jeg holder på med nye gardingkapper til kjøkkenet vårt, i Marimekko-stoff. Ikke så mye som gjenstår nå, gleder meg til å få de ferdig. Julekappene henger fremdeles, og det er vel på tide å ta dem ned.

Ønsker alle en trivelig helg.

1 kommentar:

  1. Hei på deg :)
    Takk for koselig kommentar inne på siden min.
    Fikk ikke til å legge inn kommentar på det siste innlegget ditt, men prøver her.
    Så søte poser du har sydd til din mamma. Tenkte jeg skulle sy noen poser etterhvert for å ha på badet.
    Ha en koselig ettermiddag.
    hilsen fra Agathe

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥