23.02.2009

ET LITE LIVSTEGN......

Har blitt en lang blogg-pause fra meg. Men vi har vært syke hele familien, og selfølgelig hver sin gang. Har hatt omgangssyke, en skikkelig lei en. Så i morgen skal mannen min på jobb igjen, for første gang siden 13. feb. Jeg fikk det sist av alle, men fikk det grundigst òg. Så jeg er på beina igjen først i dag, ble syk forrige onsdag. Så dette unner jeg ingen å få.

Nå gleder vi oss bare til lysere dager og at våren kommer med stormskritt. I dag er det grønne bakker igjen her hos oss. All snøen har regnet vekk, og dag har det vært sol, nesten litt vår i luften.

Til helgen starter vinterferien her hos oss. Og da skal vi reise "hjem" til Sunnfjord. Jeg er opprinnelig i fra Sunnfjord, men har bodd her ytterst i Hardangerfjorden i snart 6 år. Har funnet meg veldig godt til rette, og kan ikke tenke meg å flytte nordover igjen. Men det er alltid deilig å reise "hjem" til familie og venner.

Håper formen fortsetter å gå oppover, så de to minste barna og jeg kan kjøre nordover på torsdag.

Farmoren min har gebursdag på fredag, 88 år, så det hadde vært litt koselig å fått med seg.
En liten blåbærgutt, for å minne oss om hva som venter....


ØNSKER ALLE EN TRIVELIG UKE!!!!

1 kommentar:

  1. Uff det er kjedlig med den sjuka som aldri forlater heimen. Håpar dåke er ferdige no og får ein flott vinterferie.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥