20.04.2009

UTESTUE-HAGESTUE.....

Siden vi kjøpte huset vårt i desember 2004, har vi pusset opp både ute og inne. Huset var nytt i 1971, og har hatt 3 eiere før oss, så her er en del "lure" løsninger som dukker opp.

Høsten 05 bygget vi oss ny garasje og byggemeldte samtidig en ute-/hagestue. Og nå begynner den å ta form. Planen er (men det kan fort forandre seg) at den skal stå ferdig i år.

Slik så det ut i mars i år. Terassen ble vi ferdig med i mai i fjor. Og den har vært flittigt brukt.

Vi hadde barnedåp for vesla i mai 08, med et fantastisk vær, og da var terassen god å ha.

Da vi giftet oss i august i fjor, hadde vi rekefest på terassen kvelden før bryllupet, og det var veldig koselig.


Her er det kun masse "pukk"-stein, som var veldig vond for vesla å gå på. Hun datt stadig vekk.




I helgen fikk vi et lass med grov singel, og fikk fyllt opp i grunnen, og da ble alt så mye bedre.

Hagemøblene ble satt fram der der, for beising.......

Skal kjøpe oss nye møbler når alt er ferdig, men har lyst å vente, så vi ser hva vi har behov for. Så de gamle får duge denne sommeren òg.


GODE ØNSKER TIL STORE OG SMÅ FOR EN TRIVELIG UKE!!!

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for varm kommentar på bloggen ikveld.

    Da jeg gikk inn her så jeg at jeg ikke har fått fulgt med de siste innleggene dine, skal sjekke om det har skjedd noe feil med koblingen fra min til din side...
    Gøy å lese om prosjektene, det er alltid mange prosjekter man skulle fullført....der kjenner jeg meg igjen.

    Fint familiebilde.

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  2. Hei igjen, måtte bare innom og pirre nysgjerrigheten din litt:

    Hvis du går inn på bloggen min imorgen (etter kl. 11), ligger det en overraskelse der til deg....

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Så hyggelig å høre at tipsene falt i smak! Var selv veldig nyskjerrig på hvordan alt ble gjort, så da tok jeg saken i egne hender å laget en litt how to do it list ;-)

    Ha en flott helg du også!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du vil vere med på pay it forward! Send meg postadressa di på heimelaga@gmail.com - så kjem det noko i postkassa før eller seinare!
    God helg:)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥