27.06.2009

ØY-TUR OG TOPP TIL MOR I HEIMEN.

Fremdeles sydentemperatur i sør-vest.

Vi kjørte ut i "øya" med båten i dag, og fant oss en fin strand. De to minste badet og koste seg i flere timer.

Her koser vi oss med nektarin. Vesla har kledd på meg hatten sin.... Jeg er god reklame for Blenda, må nok ha noen timer til med sol ja.


Etter at vi kom hjem, hadde vi kranbil i båthavna, og fikk sjøsatt den "store" båten. Har hatt den på land i vinter, hatt ut motoren og fått den overhalt. Vi kjøpte båten i juli i fjor, men har ikke fått brukt den noe særlig. Så nå gleder vi oss til å reise på litt lengre turer med båt.

Etter å ha grillet og spist kveldsmat ute, var det 2 små som sovnet med engang de kom i sengene sine.

Min kjære tok malerkosten fatt, og malte litt rekkverk på terassen.

Jeg satte meg med symaskina, og fikk sydd en topp til meg selv, som jeg klippet i går.

Mønster fra "Alt om Håndarbeide" og stoff fra S&S.

Toppen er i litt fast jersey m/stretch.

Så da har jeg antrekket klart for i morgen. Yr melder at det ikke skal bli fullt så varmt i morgen, og det synes jeg er litt godt. Er ikke helt laget for rundt +30 grader i skyggen......

FIN SØNDAG TIL DERE ALLE SAMMEN!

1 kommentar:

  1. Hei, så kjekt at du kom innom til meg. Det prikkete koppesette eg har bilete av på min blogg kjem frå ein heilt vanleg Brio-butikk. Så det skulle vera lett å få tak i...

    Kos deg i sola!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥