26.08.2009

NYTT STRYKEJERN OG LITT MARIMEKKO!

Har kjøpt meg nytt strykejern ettersom det gamle ble brukt til å stryke perler, uten bakepapir imellom...... Heller dårlig resultat for både jern og kunstverk.

Og du verden for en forskjell det er å stryke klær nå, nesten så jeg gleder meg til å stryke bunadskjortene til våren.

Betalte 700 kr for strykejernet, men ser ut som det er verdt pengene.
Veldig fornøyd med kjøpet.To gryteunderlag fra Marimekko ble med hjem fra handelturen òg.


FORTSATT FIN UKE TIL DERE ALLE SAMMEN!

2 kommentarer:

  1. Ha,ha kanskje det var nytt strykejern eg skulle hatt. Får ikkje til dette stryke greiene eg. Stryke ein til to ganger i året, juladuker og bunadskjorter. Bunadskjortene nyttar eg sjansen så sant det lar seg gjera å la mammo ta om ho er på besøk i rett tid ;) God helg til dåke.

    SvarSlett
  2. Ja strykejern er ikke det jeg bruker oftest, men når jeg først skal så kommer jeg alltid på at jeg skulle hatt meg et nytt et jeg også! Strøk engang noe som ikke skal strykes og nå blir alt jeg stryker på sort...:/

    Veldig kjekt med et i god kvalitet da, halve jobben er godt redskap:)

    Fortsatt god helg;)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥