11.09.2009

LITT "STÆSJ" PÅ 70-TALLS "DOEN"!

Helt siden vi kjøpte huset vi bor i for snart 5 år siden, har vi planlagt å pusse opp bad og do i hovedetasjen. De er adskilte, ganske små rom, som var veldig vanlig da huset var nytt på begynnelsen av 1970 tallet. Så planen er å slå de to rommene sammen, og få et litt større bad m/wc.

Men, bad og do er fremdeles adskilt. Det kommer stadig vekk ting til, så badet blir nedprioritert. Så nå har jeg prøvd gjøre doen litt koseliger med litt små "stæsj".
Hjerte i linstoff og fyllt med lavendel.
Kjøpt på Baronessa på Husnes.

Engel laget av "streng" med små perler surret rundt.
Kjøpt på Fem Høns på Stord.

I kveld har jeg sittet ved symaskina noen timer, og det begynner å nærme seg et ferdig antrekk, som skal være bursdagsgave til en liten frøken som vi skal i selskap til på søndag. Håper bare jeg klarer å bli ferdig, men jobber best under press, så det ordner seg nok. Bilder kommer når jeg er ferdig.

GODE ØNSKER TIL DERE ALLE OM EN KOSELIG HELG!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se bilder...
    Skikkelig fine ting du hadde kjøpt forresten....
    Jeg kjenner noen som bor på Husnes tror jeg, de heter Liv Torill og Olav Røssland, hun er søsteren til min gode venninne i Sverige. Vet ikke om du kjenner dem, men siden du nevnte en butikk der, tenkte jeg kanskje du var kjent i området.
    Uansett, ha en fin helg du også!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  2. He,he kvar gong eg er innom bloggen din så lovar eg meg sjølv at no skal symaskina fram her og,men det er fortsatt berre blitt med tanken. Utrulig mykje fint du lagar.
    God helg.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥