20.11.2009

HELG IGJEN, OG LITT NY STÆSJ I HEIMEN.

Plutselig var det helg igjen. Har ikke blitt mye blogging siste ukene, men har pusset opp rom til vesla, så nå er hun flyttet på nytt rom. Så dagene har bare forsvunnet for oss.


Nå ser ungene og jeg barne-tv, har tent masse lys og koser oss med frukt.
Nye te-lysestaker, kjøpte de da jeg var i Ålesund.

Nye lysestaker kjøpt på KID


Sinkhjerter, også kjøpt på KID.


 Ny lykt i vinduet, "glemt" i boden. Kjøpte den da det åpnet nytt senter på Husnes for et år siden.



"Kaptein Sabeltann" på tokt på Hardangerfjorden.
Den store helten til minsten  for tida, og klærne måtte selfølgelig på da vi var på båttur.
 
Vesla på tur i skogen forrige søndag.

ØNSKER SMÅ OG STORE EN FLOTT HELG!

5 kommentarer:

  1. God helg til deg også!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  2. So fint du har gjort det!
    Nydeleg lita jente du har
    - mi er 18 mnd og nr 4:-)
    Såå kjekt at du vul delta i min Giveaway:-)
    Ha ei fortsatt fin helg, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Hei. Fant deg via Lenemora, og stakk like godt innom. Her var det koselig, så kommer nok tilbake.
    Du har fått deg mye fint på lysfronten, og vi får jo aldri nok. Er det ikke sånn da?? Jeg kjøper selv stadig ting som har med lys å gjøre. Bare elsker det.
    Herlige barn du har.
    Nyt resten av helgen.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  4. Oi, så mange flotte ting. Tror jeg må få kjøpt ett zink hjerte fra Kid jeg også, de er jo så søte.
    Skjønne barna dine og en skikkelig tøff Sabeltann:)
    Tusen takk for bursdagshilsen. Ønsker deg en fin uke!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  5. Så tøff liten Kaptein Sabeltann du har ;) Og søt veslejenat er ;) Hærlige unger.
    Koselig med litt nytt. Kid har mye fint, har funnet meg litt der jeg også ;)

    Takk for koselig kommentar hos meg, og ha en fin dag ;)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥