27.04.2010

BORDPYNT KONFIRMASJON!

I helgen hadde vi konfirmasjonsfest for nest eldste mann i flokken. P.g.a. mange tilreisende gjester hadde vi festen om lørdagen. Selve konfirmasjonen var i kirken om søndagen.

En veninne hjalp meg med å dekke og pynte bordene om fredagen. Og her er noen bilder fra hvordan det ble.
Vi hadde skåler fyllt med vann og lyseblå og hvite Hortensia.
Hvite og lyseblå lys på speilfliser.

Sorte bordkort med lyseblå sløyfe. Lyseblå og sorte (vises ikke) servietter brettet som en vifte.
Hvite duker med sort løper langs midten.

ØNSKER ALLE EN FLOTT UKE!

post signature

2 kommentarer:

  1. Nyyydelig pyntet festbord Ann Helen! Jeg brukte kun hortensia i samme fargenyanse som du har gjort her i dåpen til minsten. Utrolig vakker plante - jeg har fått helt dilla på den.

    Mange flotte detaljer ellers også. Koselig og staselig å sette seg til bords der :D

    Klem,
    meg

    SvarSlett
  2. Hei....holder på og planlegge barnedåp og googlet bretting av servietter,og måtte innpå og se på bloggen din.Nydelig pyntet festbord.Ser her på profilen din at du også bor i kvinnherad:)

    Mvh meg

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥