19.05.2010

PÅLOGGINGSPROBLEMER OG VENNEKVELD PÅ BARONESSA!

Jeg får ikke logget på bloggen min via den vanlige nettleseren (Firefox), men nå prøver jeg fra Internett Explorer, og det fungerer visst. Er det noen andre som har hatt samme problemet, og funnet en løsning, er jeg takknemlig for hjelp.

Fredag var det vennekveld på Baronessa på Husnes. Etter stengetid var det duket for handel med 30 % avslag, me like.

Ikke noe problem å finne noe å kjøpe, heller vanskelig å begrense seg, men greit å ha litt penger resten av mai mnd òg.

Kjøpte litt Green Gate, har den beige serien fra før, men har fyllt på med mer, samt kjøpt noe blomstrete òg.

Klokkesmykke, perleblomster (kunstige) og en søt kanne i sink, til å vanne med, or not.

Av og til trenger jeg å ha med meg tabletter, og da er denne søte hjerteboksen midt i blinken.

Monteren oppe til venstre ble søt med en & i og noen roser. Dette har fått plass i stuevinduet. Nederste bildet viser vinduet på badet.

Skilt med nydelig tekst på...

ØNSKER ALLE EN FLOTT ONSDAG!

1 kommentar:

  1. Så masse fint du hadde fått deg=)
    Flinke du som tenker på resten av måneden... Det gjorde ikke jeg, så jeg må vente til neste måned før jeg kan shoppe igjen;P

    har null peiling på firefox, og data generelt=S Håper noen andre kan hjelpe deg=)
    Ha en fantastisk kveld videre!
    Klem

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥