21.06.2010

HELDIGE VESLA, og litt meg!

Heklekunnskapene mine er som tidligere nevnt ikke noe å skryte av. Nå har jeg faktisk kjøpt meg en abc bok om hekling, så kanskje jeg klarer å tilegne meg kunnskapene som skal til ...., tiden får vise. Men vesla er så heldig å ha en tante som behersker kunnskapene, så for en liten stund siden kom det pakke i posten med et nydelig heklet teppe, til stor glede for en liten dukke-mor, og mammaen hennes òg.
Teppet var bare så fint, og ble raskt tatt i bruk. Og yndlingsfargen "josa" var der òg.

Og en liten pose i pakken var til meg, med små heklede blomster, så fine og de flotte fargene. Skal bli moro å bruke de etterhvert. Tusen takk tante Sonja, heldige både vesla og jeg.

EN FLOTT MANDAG TIL DERE FLOTTE BLOGGLESERE!

post signature

2 kommentarer:

  1. Heisann Ann Helen! Så kjekk tante vesla har. Jeg elsker de teppene der og det var nok midt i blinken til dukka hennes :D Kjekt for deg å få flotte heklede blomster også - litt pynt/stæsj til de flotte plaggene du tryller frem kanskje? Jeg kan bare enkel hekling/strikking også, men jeg har faktisk tenkt på å prøve meg på et heklet babyteppe med bestemorruter. Tvi tvi! Har funnet noen oppskrifter. Det er håp om å få det til iallfall, hi-hi :D

    SvarSlett
  2. Så snill og flink tante. Teppet var skikkelig søtt :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥