03.07.2010

BAKEDAG

Jeg har planlagt hele uken at jeg skulle bake gjærbakst en dag og fylle opp frysen. Alltid greit å ha noe på lur når vi skal på tur, får uventede gjester eller bare har lyst på noe godt. Angret nesten litt i dag (torsdag), når jeg sto inne i strålende sommervær, med vindu og dører godt lukket for å ikke få trekk i gjærdeigen.
Etter flere timer med baking og steking kunne 50 pizzahorn, 35 skillingsboller og 35 boller med vaniljefyll finne veien til frysen.

ØNSKER ALLE EN STRÅLENDE SOMMERDAG!

post signature

3 kommentarer:

  1. Så flink du har vært!! Og så i denne varmen da.... Skulle bakt opp litt jeg også- etter at jeg kopierte oppskriften din på pizzahorn løp jeg ut og kjøpte gjær og mel - og det står her ennå...
    Ja ja. Det kommer vel noen regnværsdager utover sommeren så jeg får ta det da.
    Ha en fin helg-
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. wow ... imponerede baking ... får du for mye så kan jeg godt hjelpe deg og spise det opp *smiler*

    SvarSlett
  3. Sonja frå Sunnfjord03.07.2010, 17:15

    Jaja, om vi skulle legge turen innom i sommar, så skal vi no alltids få noko godt å ete, ser eg. God helg!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥