18.08.2010

DINOSAUR GENSER!

Minsten i heimen har lagt inn bestilling på dinosaur genser. Og forrige kvelden fikk jeg gjort den ferdig.
Jeg angrer ikke et øyeblikk på at jeg kjøpte meg overlock maskin. Det går mange ganger fortere å sy sammen klærn. Og så blir det så fine sømmer òg da. Stoff fra en engelsk butikk. Mønster Meedom.
Og genseren er super i lag med dinosaur buksa. Ingen tvil om hva det handler om her i huset for tiden. DINOSAURER er det hotteste tema på guttefronten hos oss...

ØNSKER ALLE EN SUPER, DUPER ONSDAG!

post signature

1 kommentar:

  1. Stilig Ann Helen!:-)
    - har en "liten" bunke med stoff som venter på meg også,-)
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥