27.08.2010

RÅÅÅSA KJOLER!


Det rosa stoffet kommer fra samme snille damen i Omvikedalen. Babushka stoffet fra S&S. Korte ermer med strikk samt strikk i halsåpning.
Dette var den første kjolen jeg sydde etter dette mønsteret. Men ble ikke helt fornøyd med ermene. Likte bedre strikk helt nede på ermene, som jeg har gjort på resten av de langermede kjolene. Prinsessestoffet er en rest jeg har hatt liggende. Mønster fremdeles fra boka "Barn igjen."

Det er nok en liten frøken her i heimen som kommer til å blir skuffet, hun tror at alle kjolene er til henne, og må stadig ut på arbeidsrommet mitt for å se på dem. Har prøvd å forklare det for henne, men hun skjønner, eller vil ikke skjønne, det.

GODE ØNSKER FOR EN DEILIG HELG!

post signature

1 kommentar:

  1. Du verden så mange skjønne kjoler du har sydd i det siste!! Var det sånn at du skulle ha de med på en messe el.l? Skjønner godt at den lille prinsessen din kan bli skuffet når det går opp for henne at ikke alle er til henne :))
    Jeg holder på å sy en fleece-kjole til meg selv, men strever litt med armene... Kanskje den blir ermeløs :)
    Jeg bakte forresten pizzahornene dine i går- nyydelige ble de!
    klem

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥