18.09.2010

MIN BÅT ER SÅ LITEN....................!

Har lenge prøvd å få kjøPt seilbåter som Linda med bloggen, Den gode feen, lager. Men det har ikke vært helt enkelt, det har alltid vært tomt når jeg har kommet inn på Epla. Men forleden kveld logget jeg meg på bloggen min, akkurat når hun hadde laget et innlegg om nye seilbåter til salgs. Så da var jeg kjapp inn på Epla og sikret meg 2 båter. Båtene kom i posten i dag, og de er enda finere i virkeligheten.
 
Se de flotte detaljene.
Båtene har fått plass i stuen i et vindu.
(PS. Jeg har lånt bildene fra bloggen til Linda,)

EN STRÅLENDE LØRDAG TIL DERE ALLE SAMMEN!

8 kommentarer:

  1. Ja, dei er kjempefine!! No nyter eg skikkelig lørdagsfrukost med egg, kaffi og rundstykker. Ungane er for lengst gått frå bordet....eg nyter helgeharmoni og ser på regnet ute!! ha ein fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Digger båtene til Linda! Kjempefine! Så heldig du var som fikk sikret deg et par stykker:-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Knallfine! Jammen flaks at du kom innom akkurat når de ble lagt ut til salgs da :)
    Tusen takk for koselig kommentar på lyktene mine- setter stor pris på det!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  4. De er knallfine:-)
    Tusen takk for koselig hilsen Ann Helen - og en riktig god helg til deg og dine også!
    (jeg måå jo innom flere ganger for å se på de nye innleggene dine uansett;-D)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  5. Nydelige båter! Bra du fikk tak i til slutt!
    Ha en fin helg,
    klem,I

    SvarSlett
  6. Så fine de var! Ha en fin helg videre:

    SvarSlett
  7. Alltid artig når man klarer å få tak i noe som man har ønsket seg lenge. De har liksom blitt et velkjent produkt - Linda&mannenhennes-seilbåten. Det er så fint når ting har en historie synes jeg. Båtene dine har blogghistorie, ikke sant ;)?

    SvarSlett
  8. Båtene er kjempe fine.....Bra du fikk kjøpt nå da, for det var visst de siste de skulle lage...ha en fin søndag!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥