22.11.2010

ANDRE GAVEN ER POSTLAGT!

Ingunn med bloggen Ellinor, var en av de 3 som vant, da jeg hadde trekning for en stund siden. Hun ønsket seg en kjole i ull, ca str 86/92. Ingunn og hennes kjære har stått i adopsjonskø noen år, og jeg håper at de snart får reise til Kina og hente sitt meget ønsket og etterlengtet barn. Ta en titt innom bloggen hennes, en kjempekoselig dame som jeg har fulgt siden jeg begynte å blogge for snart 2 år siden.
 Ull fra S&S, blonde og knapper fra BARONESSA, Tildastoff fra PANDURO.
Mønster fra Meedom, med litt justeringer.

Jeg håper at kjolen faller i smak Ingunn, jeg ble veldig fornøyd med den selv, og det er ikke ofte at jeg er fornøyd med noe jeg lager selv.

EN FIN UKE TIL ALLE SOM KIKKER INNOM!

1 kommentar:

  1. Ååååå, sukk :) Den nydeligste kjolen jeg noen gang har sett :)
    Tusen millioner takk :) Den gleder jeg meg til å få tatt i bruk :)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥