20.11.2010

BURSDAGSGAVE!

For en mnd tid siden hadde en nevø av meg 7 års dag. Dagen skal feires i lag med hans 2 søstre nå i nov/des. Nevøen min er en stor beundrer av Super Mario, og har spurt min svigerinne om hun trodde at tante kunne sy han en Super Mario bukse. Et slikt ønske må jo bare oppfylles, og via ebay fikk jeg Mario-stoff i hus.
 Dongeri fra S&S, mønster Meedom.
Og Super Mario i flere varianter applikert på buksa.

Måtte jo ha en overdel som matchet buksa, så denne
 skjorta ble produsert òg. Mønster Meedom.
Håper at det blir en fornøyd 7 åring som pakker opp, selv om pakken er myk!

ØNSKER SMÅ OG STORE EN STRÅLENDE HELG!

1 kommentar:

  1. Heeei Ann Helen, I'm alive, hi-hi! Eeendelig har jeg litt tid til en bloggrunde hos kjente og kjære. Koselig å oppdatere seg litt her hos deg. Du driver jo rene sybutikken. Mange barn som har fått skjønne og herlige plagg laget av deg ser jeg :) Du er råflink! Liker godt de zinkhusene som pryder huset ditt, zink-klokken inkludert. Må sjekke ut det nettstedet ;)

    Håper det står bra til med deg og dine. Tusen tusen hjertelig takk for koselige kommentarer hos meg. Litt stille der, men det detter inn et innlegg dann og vann. Ha ei kjempekoselig helg! Klem, Eli Kristin

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥