02.03.2011

AWARD!

Når jeg først var igang med utfordringer o.l., så var jeg så heldig å få denne flotte awarden fra Eli Kristin, med bloggen Skorpionens hjørne. Ta en tur innom bloggen til denne superkoselige dama fra Florø i Sunnfjord. En 4-barns mor, som er så flink til å lage kort, og sprek til tusen, når det gjelder å gå i fjellet. Tid til å strikke og hekle får hun òg.
Hjertelig takk Eli Kristin, setter stor pris på at du gir meg en utmerkelse.♥♥

Med awarden følger det også 7 spørsmål som skal besvares, her er de:

1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?
"toget satte seg i bevegelse igjen. Så begynte han å gå mot utgangen." 
Fra Jo Nesbø sin "Frelseren".

2. Hva er det siste du så på tv?
Frustrerte fruer.

3. Bortsett fra datamaskina, hva hører du nå?
Kun tikkingen fra klokka i stua.

4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Hentet ungene i barnehagen.

5. Hva har du på deg nå?
Ulltrøye, ullsokker og treningsbukse. Er en liten frysepinne.

6. Hva var den siste filmen du så?
Sjelden jeg ser film, så en på søndag på tv3, men husker ikke hva den het..........

7. Skulle du overveie å flytte til utlandet? 
Ja, det kunne jeg. Jeg, og ikke minst kroppen min, hadde satt pris på et mer stabilt og varmere klima.

Siste utfordring er å gi den videre til 7 andre bloggere. Men har vært en stund rundt omkring denne òg, så jeg gir den videre til de som ikke har tatt den før.

1 kommentar:

  1. Gratulere så masse med Award:)) Lampen heiter Orissa og var kjøpt hos Living for nokre år sidan, men trur dei har den endå. Den har ein diameter på ca. 40cm.

    Klem frå Ann

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen et lite spor etter deg, alltid gøy med nye bekjentskap og hyggelige kommentarer.♥♥♥♥